Resuming podcast

3 de Febrer de 2020 a les 9:38

Alfarràs substitueix l'aplicació de pagament Línia verda per Whatsapp a l'hora de comunicar incidències

Compartir

L'Ajuntament detalla que Whatsapp és una eina més ràpida i eficient per la gestió de problemes per tant Línia Verda deixarà de funcionar.

L’aplicació línia verda es va posar en marxa l’any passat amb l’objectiu de servir com a canal directe per a comunicar incidències i desperfectes que es detectessin en l’equipament urbà. Ara, a través de whatsapp l’Ajuntament vol seguir coneixent millor les necessitats del municipi i poder donar solució de forma més ràpida i eficient a les incidències comunicades, ja que és el canal que la majoria de veïns del municipi utilitza habitualment.

Qui dóna resposta al nou whatsapp de l’Ajuntament és un operari del consistori, que s’encarrega d’atendre les peticions o derivar-les a la persona adient per tal de donar solució als problemes que arribin.

Joan Carles Garcia, alcalde d’Alfarràs, explica el motiu del canvi.