"Núria Preixens ha guanyat el 36è Premi Josep Lladonosa d'Història Local..."
No és fins 30 dies després, quan es rep la primera factura, que el consumidor estafat se n'adona del frau.
Anunci del guany de Núria Preixens del 36è Premi Josep Lladonosa d'Història Local amb un estudi sobre l'Almoina de Lleida al segle XIV, i lliurament al Santuari de la Mare de Déu del Merli d'Alguaire. També es destaca el tercer Premi d’Honor Josep Lladonosa atorgat a la psicòloga Marta Trepat. Es preveuen Infopòdcast específics dedicats a totes dues guardonades.
Resum dels actes de cloenda del centenari de la companyia hidroelèctrica d’Almenar: exposició fotogràfica de Josep Serra, presentació d’un documental i conferència sobre l’arribada de l’aigua al municipi. La companyia reafirma el compromís amb la digitalització, les energies renovables i la qualitat del servei.
Explicació de l’augment de trucades fraudulentes que suplanten empreses de llum, gas i telefonia per canviar contractes sense consentiment informat, afectant sobretot la gent gran. Núria Mellada, de l’Oficina d’Atenció al Consumidor del Segrià, descriu el patró del frau i recorda el límit legal de 14 dies per desistir d’un contracte, així com la possibilitat de recórrer a l’Agència Catalana de Consum.
Presentació del primer cicle de xerrades al Segrià per ajudar a detectar i prevenir fraus de subministrament, amb sessions gratuïtes i obertes a tothom organitzades pel Consell Comarcal del Segrià, l’Agència Catalana del Consum i els ajuntaments. Cleber Esteves n’és el responsable des de promoció econòmica i turisme. El programa es tanca recordant que és un Infopòdcast de Munt coproduït amb la xarxa de comunicació local.