Benvinguts i benvingudes al Som Terra. El dia 1 de febrer s’obre el període de presentació de la Declaració Agrària DUN, l'eina imprescindible per tenir ben descrites totes les explotacions agràries de Catalunya, poder prendre les decisions més adequades per al sector agrari i poder optar a ajudes, especialment europees. Què és la DUN, quines son les novetats d’enguany? En parlarem amb el Jordi Vidal, secretari tècnic de JARC, Joves Agricultors i Ramaders de Catalunya. I què és un Project Management? O un Project Plan, una optimització o un rebranding? I el més important, com pot ajudar el màrqueting, la publicitat i la comunicació als autònoms, petites i mitjanes empreses dels sectors agroalimentari, turístic i gastronòmic? La clau la té la Gemma Capell, la mestressa de Red Peppers a AGROMÀRQUETIPS I finalment, parlem dels residus tèxtils que generem a Catalunya: 22 quilos i mig per persona i any, del quals es reciclen tan sols 2 quilos i mig. El Joan Ibars és expert en gestió de residus i en parlarem a Del Residu al Recurs. Som-hi!
El dia 1 de febrer s'obre el període de presentació la Declaració agrària DUN, l'eina imprescindible per tenir ben descrites totes les explotacions agràries de Catalunya, poder prendre les decisions més adequades per al sector agrari i poder optar a ajudes, especialment europees. La DUN és l’eina que serveix per a tenir ben descrites totes les explotacions agràries de Catalunya. En el nou període de la PAC 2023-2027 aquesta informació serà clau per a simplificar i fer més eficients els controls dels ajuts europeus. El conjunt de sol·licituds d’ajuts que es gestionen amb la Declaració Agrària DUN representen un total anual de prop de 329 milions d’euros, dels quals 264 milions d’euros corresponen als ajuts directes i 65 milions d’ajuts del Programa de Desenvolupament Rural (PDR) de Catalunya. El Jordi Vidal, secretari tècnic de JARC, Joves Agricultors i Ramaders de Catalunya.
Què és un Project Management? O un Project Plan, una optimització o un rebranding? I el més important, com pot ajudar el màrqueting, la publicitat i la comunicació als autònoms, petites i mitjanes empreses dels sectors agroalimentari, turístic i gastronòmic? La clau la té la Gemma Capell, la mestressa de Red Peppers a AGROMÀRQUETIPS